Nili4321 benim ve benim gibi bi çok kişinin Eylül gibi kasilmalari başlamıştı. Benim hala devam ediyor. Doktor normal demişti. Enf arttığı zamanlarda kasilsa sıklığı da artıyor. Yatarken kasilmanin tehlikeli olduğunu bilmiyodum. Benimde aksine ayakta hiç olmaz uzanırken oluyor maks 10 sn civarında sürüyor.
Kasilma için genelde magnezyum veriliyor bunun için progestan hiç duymadım. Kisalik durumu için daha fazla artmasın diye vermiş olabilir. Bende o yüzden kullanıyorum zaten. Çalışan biri değilseniz gün içerisindeki işlerinizi oturarak yapmaya çalışın ve müsait oldukça dinlenerek uzanarak işlerinizi halledin.