Kızlaaarr beta ile bebişin görülmesinin ortak noktası var mı? Keseyi biliyorum da. Şuan için betam güzel artıyor. Böyle giderse haftaya pazartesi en az 5500 olmuş olacak ve randevum var. Ama hafta olarak 5+2 oluyorum o gün. Sizce görür müyüm? Siz bebeklerinizi kaç haftada gördünüz kese içinde? 😇🙏🥹🥰