elmas8 Selamlar canım.
Bende 3 tane fıtık vardı belimde. Drye söyledim sorun olmaz dedi. Spinal oldum. Uyuşukluğun doğumdan net saat veriyim lakin 3 bilemedin 4 saate geçiyor. Zaten 5 yada 6 saat sonra sanırım kalkıp yürümeni istiyorlar.
Arkadaşında yazdığı gibi o narkozu atmanın tel yolu sütsüz sade nescafe yada Türk kahvesi ve bitter çikolata ve tabi bol su içersen sorun yaşamazsın. Ben öyle yaptım. Fıtığım olması beni korkutmuştu şükür sorun yaşamadım. Tavsiye ederim.