Pemberuya Kızlar şimdi ben çalışmıyorum ama 2016-19 yılları arasında 3 senelik sigortam var emzirme ve doğum ödeneği eşimin adına yatıyormuş sanırım 170 i aradım ne şekilde alabiliyoruz ilk doğumum ve toplamda ikisinin ücreti ne kadar
tugcesakzci Pemberuya eşiniz kaymakamlıktan başvuracak öyle hesabınıza yatar ikisi toplam 700 800 TL falan
Zulfiye06 Emzirme parasını herkes alıyor canım . Doğum ödeneğini alamıyoruz . Doğum ödeneğini alabilmek için çalışıyor olman gerek