Sofyayolda Turgay hoca benim ilk gebeliğimde detaylı haftam olmadığı halde bebeğim hasta olduğu için bizi kabul etti çok inceledi ve sonucunda diğer doktorlarında söylediğini söyledi bununla ilgili bir rapor yazdı işinde çok başarılı zaten profesör bir doktor sadece muayene esnasında çok fazla muhabbet olmuyor sonrasında odaya geçtiğimizde çok detaylı söylüyor herşeyi ilk geneliğim sonlanmıştı Turgay hocanın raporu neticesinde. Daha sonra ikinci hamileliğimde tekrar kapısını çaldım ve aynı samimiyetle tekrar detaylı bir şekilde muayene etti. Bilgisine çok güveniyorum zaten tıp fakültesinden ayrıldı perinatoloji doktoru. Alper bey radyoloji uzmanı ama o da detaylı bakıyor kızımın sağ kalça değerleri düşüktü 2 defa kontrol ve ultrason için kendisiyle görüştük aynı şekilde samimiyeti ve bilgisiyle muayene ve tedaviyle değerlerimiz yükseldi. Bizim öykümüz bu şekilde ama birazda doktorunuzun önerisiyle yürürseniz tabiki onlar daha iyi bilir