minikpatik yok kanalda değildi ama 2 cm açılma vardı bide baş gelişti 4 5 dk bi de düzenli sancı çıkıyordu yürüyemiyordum vajinadaki doluluk hissinden çıkmaya çalıştığını bile hissettim yani minik boğam benim😂 2 güne bi hastanedeydik 31 haftamdan sonra nstye girip durdum hep dr alttan muayene ediyordu açılma var diye suyuma bakıyordu sancı takibi böyle sıkı takiple geçti en son zaten kontrol diye gittim doğuma alındım😂 sancının çıktığı yerde kalp atışı düşüyordu bebek sıkışmış hiç riske atmayalım seni yukarı alalım dedi drum kurbanlık koyun gibi ne derlerse yaptım🥰 tam 37+6 ydı kurtardık haftasını şükür ki doğdu yanıma verdiler sonra çocuk dru geldi götürdü küveze 3 saat kadar küveze katıldı🥲 babası kontrol ediyordu o sırada sonra getirdiler yanıma ertesi gün birlikte çıktık evimize geldik🥲