ecembugra53 IKRAM_01 ben daha gün almadım ama ilk cocugunda hafta içi gün vermişlerdi şümdi 2. ye hamileyim bakalım ne olucak 🙂
42Saliha42 IKRAM_01 IKRAM_01 20 kasım pazartesi 39 haftalıkken doğumum gerçekleşecek inş 🙏 kızım ile aynı doğum günü olacak oğluşum da 🥰💙
EbruBoluKaya Benim oğlum biraz erkenci olduğu için 4 gün önce 37+3 de sezeryan oldum. Doktorum normal şartlarda 38 39 haftalar arasında alacağım demişti
IKRAM_01 EbruBoluKaya Tşk ederim canım. Sağlıkla büyüt inşallah bebişini ❤️🤲🏻. Aslında sadece merak yoksa her Dr. Farklı gün verebilir yada gelişimi farklıdır bebeklerin
IKRAM_01 elifnr47 Sağol canım. Bana da Dr. 35 ten sonra gel gün vermek için demişti. Sanki kendi girecekmiş gibi. Aslında ne kadar saçma devlete gidiyorsun gün veren Dr. Girmiyor doğuma o gün hangisi varsa o giriyormuş
Yigit_Yagiz_Moms IKRAM_01 siz talep edin bence. Ben de söyleyeceğim en kötü 38 küsüre verirler diye düşünüyorum
Zeyzeyp IKRAM_01 devlette öle oluyor canm genellikle izinliyse özellikle doğum icn gelmiyor maalesef bu yüzden devleti sevmiyorum kaç tane doktora baktırmak zorunda kalıyorsan değişik değişik özelde doğurdum iki çocuğumu da hem çok güzel ilgileniyorlar hem kendi doktorun giriyor izinli bile olsa hemen geliyor
elifnr47 IKRAM_01 benim takipli olduğum doktor verdi günü şanslıyım o yüzden normal doğumda tamam da sezaryanda çok saçma öyle olmasi
Melekecre IKRAM_01 öyle birşey yok ki, sezaryan için gün veren doktor giriyor,sadce anı birşey olur,verilen günden önce doğum tetikleyen birsey olursa ozmsn hasgende bulunan doktor giriyor. En azından gittiğim doktorla konuşğumiz buydu
yesimkarayigit Benim daha bugüne kadar belli değildi doktorum 39a kadar bekliyor normalde ama benim nstde sancım çıktığı için 38+1 de yani yarın ameliyatım var
IKRAM_01 Zeyzeyp Evet yaaa devlette maalesef böyle işte. Ben 2. Çocuğumu özelde sezaryen oldum. Fakat o zamanla bu zaman arasında dağlar kadar fark var. Benim sigortada yok maalesef o yüzden mecbur devlet
IKRAM_01 3prens1prensesmom Bende gün alınca sorarım bakim konuşabilirsem. Geçen defa melek gibiydi bugün gittim içinden canavar çıkmış gibiydi ama bana karşı değil başka hastayla konuşuyordu. Zaten bana da asistan baktı
IKRAM_01 elifnr47 Evet canım benimde takipli olduğum Dr. Verecekte günü ama şehir hastanesinde olanlar gün alsa bile o gün hangi Dr. Varsa o giriyor diyorlar forumda
IKRAM_01 Yigit_Yagiz_Moms şansımı denicem. Tabii bir aksilik çıkmaz ise. Bazen insan 1 gün önceden bile doğurmak istiyor oda var
Zeyzeyp IKRAM_01 anladım cnm öle Şimdi Bnde kalsam artk özele gidemem mecbur şartlar çok pahalı oldu tez zamanda umarım kucağına alırsn cnm