Dilrubamm Nasıl geçiyor kızlar cinsiyet nedir benim erkek ikinci gebeliğim hep üzgün mutsuz hisediyorum siz nasılsınız
Senzinc Dilrubamm benmde bugun tam 27. Ben kendimi şişman patlıcakmış gibi hissediyorum karnm cok geriliyo midem yanıo 🤦🏻♀️
Rumuz5838 28+1 olduk. 27. haftanın son 2-3 gününde bende de sebepsiz mutsuzluklar ağlama istekleri oldu halen de devam ediyor arada kalp çarpıntısı yasıyorum. gece uykuları huzursuz oldu artık uyuyamıyorm 😞
BabyThalia 26+0, ben de bazen enerjim düşük uyanıyorum, uyku kalitesi ile alakalı sanırım, sindirimi zor şeyler tüketmemek lazım😌