ikizannesiiiii2 Kızlar ben 33+2 ikiz hamileyim doktorum nst de sancı gördü ve ciğer geliştirici iğne verdi 4 doz bu durumu yaşayan varmı aranızda vurulduktan ne kadar sonra doğuma girdiniz acaba çok korkuyorum sezeryan olcak
Taze ikizannesiiiii2 32 haftamdaki çift yumurta ikizlerime hamileydim alt bölgemde ağrım vardı nst de sancım çıktı bir 1 cm acilmm vardı direk yatisim verildi 4 gün hastanede yattım 2 doz ciğer geliştirici iğne yapıldı 34 haftamda normal kontrole gitmiştim hastanede direk beni acil sezeryana alındı bir aydır doğum yaptım
ikizannesiiiii2 Taze peki nasıl geçti küvez de çok kaldılar mı çok korkuyorum kiloları nasıldı sezeryan dan aşırı korkuyorum napcam bilmiyorum
Taze ikizannesiiiii2 15 gün kaldılar 2100 gram dogdular inan bnde çok korkuyordum sezeryandn çünkü ilk dogumm normaldi ama korkulacak gibi değil bebekler kuvezde kaldığı süre içinde bnde toparlandim düşündüğüm gibi zorlu geçmedi
ikizannesiiiii2 Taze insallah benşm de öyle olur aşırı heyecanlıyım çok korkuyorum su an benim biri 2.700 biri 2.800 diyorşar bakalm sezeruandan korkuyorum ama çok hemd e
Taze ikizannesiiiii2 ben 34 haftamda kontrole gittigim.zaman doktur her bir bebegin 2900 olduğunu söyledi ama her biri 2100 gram doğdu ..size tavsiyem kilo aldıran seylee yiyin mesela kaşar kabak çekirdeği nesguik manda yogurtu ben bunları yiyip 2 haftada her bebeğe 600 gram aldirdm
Taze ikizannesiiiii2 inanın korkulacak birşey yok sadece doğumdan sonra kendinizi sıcak tutup dinlenirseniz hemen toparlanırsnz bende 15 gün boyunca sürekli dinlendim hiç iş falan yapmadı suya falan girmedim eğilip kalkmadim kendimi sıcak tuttum sıcak şeyler içtim hemen toparladım