Kızlar perşembe günü doktora gittiğimde doktor kanama alanı olduğunu söyledi ve progestan fitil verdi o günden beri kullanıyorum dün devlet Hastanesi’ne gittiğimde ise doktor bir kanama alanı göremediğini söyledi özelde kalp atışlarını alttan muayene ile duymuştuk dün ultrasona da geldi hangisine inanmalıyım bilemedim kafam çok karıştı