elifcigdemsezgin Kızlar perinatoloji takipliyim bugün kontrolümüz vardı doktor sana bırakıyorum istediğin zaman yatırırım dedi cuma günü tekrar gel dedi cuma günü 38+1 oluyor erken mi normal mi
Rabissssscee elifcigdemsezgin 38+0 da doğum yaptım. Perinatoloji takipliydim tansiyon sorunum vardı bebişin kilosu vs geriden geliyordu. Ben bu sebepten 39a kadar beklemek istemiştim biraz daha büyür diye doktorum bebeği riske atmak olur gerek yok deyince tam 38de doğuma girdim
sehrengiz_8 elifcigdemsezgin 38+2 de doğurdum bebeğin gelişimine bağlı canım doktorun em doğru kararı verir
huzunkovankusu elifcigdemsezgin oğlum 38+0’da doğdu. Normal doğum. Gelişimi normaldi. Bi sorun yaşamadık.
elifcigdemsezgin Alizee benimde öyle ama bi yandan da korkuyorum şehir hastanesinde olucağı için iki gün suni sancı verebilirlermiş direk sezeryana da almayacaklar o yüzden çok tedirginim hala napıcağımı bilmiyorum