Kızlar 1 haftadır mide bulantısı, iştahsızlık, karın ağrısı , yorgunluk halsizlik her şey vardı . Bu sabah ilk defa istifra ettim ama kahvaltı mı yaptım daha sonra normalde mide bulantısından acıkmazdım bugün acıktım çorba ısıttım içiyorum. Göğüs hassasiyeti aman aman yoktu ama bugün hiç yok midem de bulanmıyor . İlk gebeliğimde kalbi durmuştu yine aynısını olacak diye korkuyorum. Ara ara belirtiler gider mi ?