Mrvkurt canım su an hiçbir sebep yok, sebepsiz kısırlık dediler. HSG çekildim, bu ay da Klomen ve ovitrelle tedavisi gördüm, adet günüm 25kasım. Bekliyorum test yapmayı. Yani başka bir sebep yok ama çok oynak bi TSH değerim var bi iniyor bi çıkıyor. Ben kendi kendime düşünmeye başladım bundan mıdır diye. Hiçbir doktor da uyarmadı