Birhamilemlke Mirza ismi tek başına mı güzel yoksa yanına birşey ekleyeyimmi çok kararsızım bu isim konusunda
yamanagihan Birhamilemlke bence kız erkek hep tek isim olsun. Sonuçta iki isimli olunca öyle seslenmek lazım