Ben her doktora gittiğimde hep özen gösteriyorum. Kaş-bıyık alıyorum yüzümü nemlendiriyorum saçlarımı yıkayıp güzelce tarayıp şekil veriyorum. Ojelerimi sürüyorum. O günde aynı şekilde güzelce hazırlanıp en güzel kıyafet ve en güzel parfümü sıkıp heyecanla çıkıyorum evden 🪐😍