Merhaba kızlarrrr🌸 29+4. Haftamız şuan. Ya özellikle sabahları yataktan çıkmak istemiyorum bıraksalar öğleye kadar yatarım. Bir de sabah hiçbir şey yiyesim gelmiyor bir iştahsızlık oluyor öğleye kadar öğleden sonra düzeliyor akşam da her şeyden yiyesim geliyor 🤦♀️🤦♀️ napmaliyim böyle olan var mı aramızda birbirimize fikir verelimmm