Merhaba arkadaşlar! Yeni üye oldum.
Bir sorum olacak.
30 Ekim’de Ovitrelle çatlatma iğnesi vuruldum. Vurulduğum gün hariç, bugün 15 günüm. Gebelik testi negatif. Adet olmadım. Ama şöyle bir durum var, çok aşırı derecede mide bulantısı var, kasıklarımda ve belimde arada gelip giden batma ve ağrılarım var, affedersiniz akıntım da anormal. Bildiğin tüm gebelik belirtileri…
Testim negatif, tamam… Kafaya takma dan, akışına bıraktım… Demek ki olması gereken bu.
Sorum şu ki, aşırı mide bulantısı, kasık ve belimde ki ağrılarım iğnenin etkisinden mı acaba? Hamile değilsem kilo vermek için diyete başlamam lazım. Hamilelik varsa,diyete ara vermek zorundayım. Gebelik testte hep negatif kanda ise pozitif gören oldumu aranızda?
PS: Allahin merhameti ile femara+ovitrel ile kızım oldu, çok şükür. Şuan ikinciyi istiyoruz.