IKRAM_01 Dr.dan geldim az evvel şehir hastanesi geçen defa Dr. Kendi bakıp çok güzel bir usg vermişti. Bu asistanıydı foto istedim bunu verdi hiç birşey anlamadım neresi bu Allah için
umrumdadegil IKRAM_01 ay bana da bazen aynısını yapıyorlar evde oturup 2 saat burası neresi diye inceliyorum🤦🏻♀️
IKRAM_01 umrumdadegil Vallahi insan sinir oluyor yaaa. Sağlığı yerinde çok şükür ama insan bi merak ediyor işte 🤗🤗
IKRAM_01 Yaprakdokumuseverr son adet tarihimi de yanlış yazmış. Zaten boş boş gevezelik yapıp gülüyordu yanındaki kızla. Aslında tam bakarken yaptı ama dedim ya asistan işte 😡