14 haftalık hamileyim 2.5 yaşında da bir oğlum var. Oğluma hamileyken gece yatmadan önce dua etmiştim ruyamda göreyim cinsiyetini diye o gün gördüm gerçekten gördüğüm rüyayı birebir canlı yaşadım. Bugün sabahta eşimi ise gönderdikten sonra dua edip yine dedim ruyamda göreyim cinsiyeti diye bireyler gördüm evet birçok saç bandanası gördüm ruyamda pembe hepside sadece bu kısmı hatırlıyorum şuan bile düşünüyorum acaba kız mı olacak diye bu arada çok istiyorum bir kızım olsun bu hayatta en çok istediğim şey bu galiba hergun dua ediyorum. 🤲🤲🤲💖🥹🥹🥹