Hayalgokce bende yıllardır bununla uğraşıyorum 4 yaşında bir oğlum var ve 20 haftalık hamileyim anlattığınız durumun ayynısını her gün yaşıyorum, hamile kaldıgımı öğrenmeden öncede ilaç kullanıyordum ve iyiye gidiyordu tedavi ama hamileligi öğrendigim gün ilaçları kestim doktorum ilk 3 ay geçtikten sonra bu tür ataklar yoğunlaşırsa ilaç tedavisine yeniden başlarız dedi ama şimdide bebeğin sağlığını kötü etkilerse diye yeniden başlamaktan korkuyorum.. hamilelikte bebegi strese sokmak istemiyoruz başlanmalı diyor doktorum, terapiyide denemişsiniz etkili olmamasına üzüldüm 😥 maalesef yaşamayan anlamıyor ne yapacagız bende bilemiyorum Allah yardımcımız olsun..