Kızlar merhaba, toksoplazma bağışıklığım yokmuş ve bu bende büyük bir korku ve takıntıya sebep oldu maalesef özellikle temizlik konusunda kendimi çok zorlamaya başladım :( Sanki dokunduğum her yerde, yediğim her şeyde varmış gibi korkmaya ve çok dikkat etmeye başladım. Benim gibi olan var mı nasıl baş ediyorsunuz bu süreçle, inşallah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız 🙏🏻