Tugbaer1 Çatı Muaneyesinde yumuşama var açılma yok denilip bundan sonraki en erken açılma, doğum başlangıcınız kaç gün sonra oldu ?
Yaprakdokumuseverr Tugbaer1 benim 1 cm vardı suyumla beraber doğumum başladı ama açılmam ilerlemedi sancım da hiç gelmedi. İnşallah sizinki ilerler.
Mylove47 Tugbaer1 benim 40+3de yaptı doktor çatıyı ondan sonraki gün doğum sancım başladı benimde acilmam yoktu ama sonradan olabiliyor doğum zamanı olunca
Tugbaer1 Mylove47 evet gitmedim evdeyim Şuan sadece hafif bel ve kasık ağrım var duramayacak gibi olursam gerçek sancı başlarsa o zaman gideceğim
Mylove47 Tugbaer1 hafif olursa yalancı sayılıyor gerçek sancı gittikçe artıyor doğum zamanına kadar gün içinde artıyor gittikçe ve ayakta da gecmiyo oturunca da yatınca da gecmiyo doğum sancısı
Hm95 Tugbaer1 bende sizle aynı durumdayım hafif hafif birşeyler var gibi ama devamlı ve düzenli değil böyle beklemek de daha stresli🤭