_5252 Merhaba bugün doktorumun asistanı arayıp tarama testinde yaş riskimin bi tık yüksek geldiğini söyledi ve fetal dna önerdi , yaşım 21 ve 12 haftalık hamileyim , bunu yaşayan var mı fetal dna sonucun sıkıntısız gelicektir ama yaptır dedi
Yigit_Yagiz_Moms _5252 yaş riski çıkması için çok gençsiniz. İşte ikili testin ne kadar anlamsız bir test olduğunun bir kanıtı
tugcesakzci _5252 yaş riskinizin olması çok tuhaf yaşınız gayet normal aslında gençsiniz. Firma önerisi de yaptı mı firma önerdiysr anlaşmalı oldukları için komisyon alıyorlardır o yüzden önermiştir.
Canookii Yigit_Yagiz_Moms bu ikili üçlü testleri bende yaptırmadım saçma sapan sonuç çıkarıyorlar insanı strese sokuyorlar ya
Yigit_Yagiz_Moms Canookii aynen. Sağlıklı denilip hasta çıkan da var, hasta denilip sağlıklı çıkanda. Hiçbir kesinliği yok. Güya benimkinde de hem down, hem trizomi 18, hem de trizomi 13 vardı. 50 de 1 oranında hemde. Fetal dna sonuçlarım tertemiz geldi
_5252 Yigit_Yagiz_Moms bana da fetal dna önerdi 11 bin istiyolar ama mecbur yaptırıcam sanırım yani yaştan olayı nasıl böyle olabiliyor anlamadım
Flzzzzzz _5252 yani imkanınız varsa yaptırın kafanız rahat olur bende sizin gibi 1 ayımı zehir ettim sonra fetal sonucum temiz geldi boşuna üzmüşüm kendimi peki size grafik olarak sonuç verdiler mi
Yigit_Yagiz_Moms _5252 dediğim gibi artık iyice saçmaladı bu testler. Durumunuz varsa fetal yaptırın eğer bişeyi yoksa da bebeğinizin sağlığı hakkında daha emin sonuçlar alırsınız en azından
Cerenimm Benim 2 li sonucunda yüksek riskliydi. Yaşım 36 okmeydanı şehir hastanesinde yaptırdım testimi. Doktorum Miraç Özalp biraz riskin var ama sorun etme dedi. Amniyosentez öneriyoruz ama bana göre yaptırmaya bile gerek yok dedi. En azından içim ferahladı. Fenalık dna danda bahsetti. Ama bana güç verdi biyerde. Hiç kötü bişey düşünmedim. Hep yaşımdan ötürü risk çıktı dedim. Doktorum bir perinatolog her muayenede detaylı kontrol etti sağolsun. Detaylı ultrasona girdim sonrasında Kağıthanede Hasan Fehmi Yazıcıoğlu çok şükür detaylı çok iyi çıktı. 34 haftalık olduk. Çok şükür herşey yolunda. İçinizi ferah tutun başka doktorlarada fırsat verin.
Flzzzzzz _5252 detaylı ile fetal DNA testinin farklı olduğunu söyledi benim doktorum fetal DNA kromozom testi detaylı ultrason organlara bakar dedi zaten detaylıda bi sıkıntı gördüğündede fetal DNA istiyorlar yani benim şimdiki aklım olda ikili üçlü asla yaptırmadan direk fetal verirdim çünkü bu testler yanılma payı çok yüksek
Cerenimm _5252 tabi belli oluyor. Ama detaylıynında bir süresi var. En geç 23. Haftada yaptırılıyor. Riskli gebelerde süreç değişebiliyor. Hatta bana göre daha sağlıklı
_5252 Flzzzzzz yani gerçekten çok kötü hissediyorum kendimi fetal dna yaptırıcam ama sonucundan çok korkuyorum
_5252 Flzzzzzz kombine risk 1:3336 İkili test 1:504 Yaş riski 1:1501 Trisomy <1:100000 Böyle test sonucu
Flzzzzzz _5252 vala size çok samimi söylüyorum sonuçlarınız çok iyi 3336 kişiden 1 kişide sıkıntı çıkabilir demek oluyor oda zaten bu test ihtimal veriyor kesin sonuç değil hiç korkmayın son iki yıldır bu testler hep riskli çıkıyor zaten insanları fetal DNA ya yönlendirmek için üzülmenize değmez yani sadece kendinizi bebeğinizi üzmüş olursunuz
Flzzzzzz _5252 ya Allah aşkına bu sonuçların nesi kötü dediler size kombine risk önemli olan çünkü ense kalınlığı falan hepsinin karışık sonucu oluyor benim sonuçlarım sizden çok daha kötü çıktı benim yaş riski 600 /1 di sizin 1501 /1 bu risk li değil yani siz bilirsiniz tabi ama bence başka doktorada gösterin bazen doktorlar fetal dna testi yapan yerlerle anlaşmalı oluyor ondan da yönlendirebiliyor para kazanmak için
PrensinibekleyenAnnee _5252 yaş riski değil.canım.ikili test riski yüksek çıkmış biraz yanlıs demişler sana korkma.Rabbimin izniyle bişey çıkmaz