Merhaba arkadaşlar ben 33+5 haftalık hamileyim . Maalesef ki varis çıktı sağ ve sol kasık bölgemde ve aşağıya doğru ilerliyor. Bu durumu yaşayıp normal yada sezeryan olan arkadaşlar var mı acaba . 2. Gebeliğim ilki normal olduğu için sezeryandan çok korkuyorum . Normal istiyorum.