Ben kontrole hep perinatoloğa gidiyorum ve hep usg de incelemeli bakıyor ama dakikalarca takip edilmiyor tabiki 33. Haftadayım Nst ye girecek miyim dediğim de benim cihazım onlarınkinden daha iyi ben kontrol ediyorum her şeyi gerek yok dedi böyle bişeyle karşılaşan oldu mu