MaviMilenaa **Herkese merhaba, Haftadayım ve çatı muayenesi oldum. Doktor alt kemikte basıklık var dedi darlığıyla alakalı bir şey demedi. Kemiğe bastırıp biraz açmam lazım dedi ve o sırada canım çok yandı tansiyonum düştü. Bebeğin kafası şu an normal ama 40. Haftaya kadar çok büyürse sezeryan düşünürüz dedi. Şuan bebeğim 3200 gr doğuma kadar 3500 olur tahmini Bu şekilde olupta normal doğumu rahatlıkla yapan var mı ?** Çok endişeliyim 😞