8 haftalık hamileyim, çok duygusalım , eşim yaptığım yemeklere güzel olmuş demediği için beni övmedigi için ağlıyorum ona kızıyorum, bir de hemen özür dilemeyip uzattığı için daha çok sinirlerim bozuluyor, acaba hamilelikten mi böyle oluyorum , geçenlerde güldür güldür izlerken bir sahnesinde anneliği anlatıyorlardi onda bile ağladım , nomalde de çok duygusal kırılgan bir yapım var ama bu aralar daha çok arttı gibi sizde de duygusallık oluyor mu , sizde eşinize sinirleniyor musunuz