Öncelikle çok geçmiş olsun. Ben 4. Denememde hamile oldum. Şuan ikizgebeyim çok şükür.Daha çok başındasınız nolur umudunuzu kaybetmeyin inanın ve Allah’a sıgının.3 denememi Farklı merkezlerde yapmıştık yanlış tedaviler olduğunu düşünüyorum sonrasında bir öneri ile Fertijin tüp bebek merkezi Seval hocayla yollarımız kesişti. Aşırı güveniyorum kendisine o kadar titiz bir şekilde ilerledi ki tavsiye ederim işinin ehli bir insan ve laboratuvarları da çok güvenilir yalandan ümit de vermiyor.Tutmasaydı da yine onunla devam edecektim. Çünkü geröekten eşime ve bana doğru tedavi uyguladı. Pes etmeyin olmamasın da hayır arayın daha güzeli olacaktır.