tek yumurta ikizleri 35 haftadan doğum hesaplanıyormuş sanırım beni korkusu sardı ya erken gelirlerse ya küveze girerlerse diye ☹️ Korkudan sevincimi yaşayamıyorum bişey alasım dahi gelmiyor onlar doğmadan kucağıma almadan büyük eşya bişey almayı düşünmüyorum☹️ 2.çocuğum olucak. Oğlum bile 35.haftada gelmeye çalıştı 36da doğdu 28.haftadan beri hep aşağıda ve doğum pozisyonundaydı baskıdan belimi doğrultamıyordum. Şimdi nasıl olur düşünemiyorumm.. Bu sefer içimde sadece sağlıkla gelcekler mi diye korku var.. 9+5 günlüğüz kontrollerimiz 3 haftada bir olcakmış daha sonra 2 haftada bir . Sizlerde durumlar ne? İkili test yaptırdınız mı? Cinsiyetleri ne zaman öğrendinizz?? Cinsiyet içinde heyecanlıyımm tek yumurta olduğu içinde ikiside aynı olcaklar kopya ☺️☺️