_Daydreamer_89 doktor bende de 5 te görememişti 6 haftada da keseyi görmüştü bebeği görememişti birde doktordan doktora değişiyor gerçekten ya doktor gebeliğimin 8.haftasında karnımdan muayene etti bebeği göremedi sadece keseyi görmüştü ben açıkçası korkmuştum boş kese mi felan diye sonra Alttan muayene olmak ister misin dedi bende kabul ettim farklı bir doktora yönlendirdi alttan muayene oldum bebeği gördük hatta kalp atışını bile duyduk karnımdan neden göremediğini sorduğumda da diğer doktorun karnımın üst kısmından bakmış olabileceğini o sebepten görememiş olacağını söylemişti o yüzden telaş yapmayın