Despinaa Merveass bence tam zamanı bende başlıycam canım çok agirlasmadan nolur bolmaz derlerya bugünün işini yarına bırakma 😂
Merveass Despinaa yani hem o zaman tekrar yapmak gerekse bile kir birikmemiş olur ☺️ Kendimi motive etmeye çalışıyorum 😂
Despinaa Berilikom ya öylede iste canım nolur nolmaz hazırdan zarar gelmez temiz hazır kenarda dursun dedim 😊bende giderim heralde 80 90 lara ama ben 58 ile hamile kaldım 30 haftalık şuan 76 yim
Despinaa Merveass Yok canım niye motive ediyonki bide zaten bu ev işi ne zmn yaparsan yap herzaman kirlenir bence mantıklı bi zamanda yapmisin ben 30 haftaligim bu hafta bende başlıycam 😂😊