Normalde bugün 9. Haftada olmam gerekiyordu, geçen hafta salo günü doktor bebeği gördü ama 6+1 dedi, bu hafta tekrar kontrole gittik bebek yine 6+1 net bir kalp atışı duyulmadı ama doktor çok hafif bi pırpır var ultrasonda dedi. Yüksek ihtimal kürtaj yapmak zorunda kalacağız sağlıklı ilerlemiyor dedi. Var mi bu şekilde bir şey yaşayan? Artik çıldırmak üzereyim 3
Gebeligim diğer ikisi de düşük olmustu.