Arkadaşlar 13 haftada kanamam olduğu için iğne vurulmuştum ama yatışlı hastaydım herhangi bir ücret ödemedim iğneye. Şimdi 28. haftada doktorum tekrar vurulacağımı söyledi. Özel takipliyim ama sgk anlaşmalı. Herhangi bir ücret çıkar mı acaba iğneye 🤔