iremkayaaaa Kızlar selam 5+5ten yazıyorum sizlere, sarı akıntım var hiç geçmiyor ne kullansam iyi gelir krem olarak bilginiz var mı acaba
Bebekkkk iremkayaaaa kremle akıntının ne alakası var Canım benim akıntı içten gelen birşey enfeksiyon vardır
Ebru3457 iremkayaaaa benim ara ara oluyor şimdi ama özellikle ilk 3 ay sabahları çok oluyordu şimdi üşüttüğümde felan oluyor onun haricinde normal akıntı ama doktora danışın bence ben sarı akıntım olduğunu söylediğimde kokusuz ve ağrısızsa normal olduğunu söylemişti doktor bana birşey yazmadı enfeksiyon olduğunda da bol su içmemi söylemişti geçti sonra
Berraseris Ebru3457 ben 11. Haftadayım fitil progestan kullanıyordum sarı akıntı oluyordu ama fitilden sanıyordum 2 gün önce doktor bırak dedi 2 gündür yapmıyorum ama akıntı devam ne yapmam lazım bilgisi olan var mı