Migrenligebe öncelikle geçmiş olsun. beslenme alışkanlıklarınız normalde nasıl bilmiyorum ama nişasta ve şekeri hayatınızdan bir süre tamamen çıkartmanız lazım. değerleriniz evet yüksek çıkmış maalesef. bir süre diyetle düzene girecektir. tip2 hastası biri olarak benim açlığım o değeri giç görmedi gebelik başından beri bunun sebebiyse hastalığıma göre doğru beslenmem