Ombre yaptırmıştım 9 ay felan oldu yaptıralı diplerimin rengi çok koyu diye kırmak istedi kuaför ama turunculuk kaldı rezil ettiğiyle kaldım hiç memnun değilim şuan kuaföre de gidemeyeceğim maddi açıdan sıkışığım tek renk koyu bir boya ile boyasam o tepedeki turunculuk kapanır mı ? Birde uçlarda sarılar olduğu için boyayı komple mi süreceğim sarılara çabukmu tutar nasıl yapacağım yardımcı olurmusunuz ?