Bebegimsu350 Atatürk eğitim araştırmayı değiştirmeni öneririm, doğumu orada yapmayı düşündüğünde yenidoğan yoğun bakımımız yok diyerek acil bir durumda direk tepecik sevk ediyorlar. 2 arkadaşımın başına aynı şey geldi, muayeneye vs gittiğinizde teyit edebilirsin yenidoğan yoğun bakım olmadığını