Smyklkc kese yeni oluştuğu sıralar yuvarlaksa kız uzunsa erkek diyorlar ilerleyen haftalarda da ramzi teorisine göre bebeğin durduğu konuma göre tahminler var ordan anlıyorum ama doğruluk payı yokmuş doktor açıklama yapmış ordan gördüm ama uygulamada doğru çıktı diyen çok gördüm