Derin-derya09 Arkadaslar merhaba. Ben öğretmenim. 32. Haftam 5 ocağa denk geliyor. 32. Haftada çalışabilir raporu almak istiyorum. Ocak 19 da yariyil tatiline geliyor. Yariyil tatili bittikten sonra da izne ayrılmayı planlıyorum. Bu yarıyıl tatilinde ki süreç benim 37. Haftadan sonra kullanacağım doğum iznimden kesiliyor mu acaba. Bu konuda bilgisi olan var mı ?
Anne-ogretmen Hocam ben de öğretmenim, bildiğim kadarıyla 32 de çalışabilir raporu alırsanız tatil sizin izinden gitmez 37. Haftanız 9 Şubat sanırım… Siz okulun açılacağı 5 Şubat günü çalışamaz raporu alacaksınız..37. Haftada mecburen ayrılmanız gerekiyor