Kizlar Bulent Hoca ya gidiyorum.8+5 gunluk tup bebekle hamileyim.2 kez gittim.cok memnunum suan.ama daha erken oldugu icin soramadim.dogumlarda ahangi hastaneyle anlasmali?kozyatagi central yaziyor 2 yil onceki yorumlarda.ama hala aynimi acaba?ve Bulent hocanin suanki dogum ucretleri hakkinda bilgi sahibi olan varmi?