Bay00 iyi bir perinatologa giderseniz direk ölçer ki ölçülmelidir ztn , rahim ağzı uzunluğu karından ve vajinal farklı sonuç verebiliyor çoğu doktor karından ölçüp geçiyor çok önemsenmiyor ancak çok önemli bi ayrıntı maalesef, rahim ağzı yetmezliği tanısı tam da bu haftalarda konuyor ve teşhis konmazsa erken haftalarda açıklık ve su gelişi ile doğum yapıp bebeğini kaybeden çok anne var maalesef. Benimde rahim ağzı yetmezliğim detaylı ultrason haftasında kondu ve serklaj atıldı 😇 şimdi 36.haftamdayım doğumu bekliyorum 🙂