Mnergn Elasvm benimde 1 haftadır hareketleri azalmış gibi geldi 26. haftadayız. Ama çevremdeki tüm gebeler aynısını söyledi o yüzden rahatladım. Bebisler günün 18 20 saati uyuyormuş zaten normal diye düşünüyorum