Midwife10 Kızlar 4 gün önce kanamam olmuştu takip altındaydım kanama durdu ama ağrılarım devam ediyordu serklaja rağmen 13mm düşmüş yatışım oldu. Dualarınızı eksik etmeyin 😭
seymakrky Midwife10 Allah yardımcın olsun canım kısalman olsa da dikişler tutar Allah’ın izniyle güzel düşün yattığın yerden kalkmamaya gayret et gerisini de Allah’a bırak 🌸 Kaç haftalık oldun?
Midwife10 seymakrky 28+4üm canım.moralim çok bozuk ya crpmde yüksek çıkmış kanda da sıkıntı var sanırım antibiyotik kullandım oysa.
seymakrky Midwife10 hastanede değil misin canım bozma moralini ya orada crp yi düşürmek için tedavi uygularlar elbet hem haftanda güzel Allah’ın izniyle geçer bugünlerde üzülme bizim durumumuz da çok mümkün olmuyor bu ama elden gelen bir şey yok ki dua etmekten başka