mother2 Nurmert saol canim artik sira dogurmada yok anestesiz aldı ağrıdı ama beklediğim kadar ağrımadi yaa dayanabildim de şimdi altarafim uyusuk yurus filan yapıyım diyorum
Nurmert mother2 kanala doğru yönelmişse bi kaç güne gelir belki , çatına da bakmıştır muhtemelen dikişten sonra açılma oldu mu ki
mother2 Aynurkrm dogum odasında aldı biraz acıdı ama o kadar dayanilmyacak kadar değildi nst çekti eve geldim şimdi alt taraf uyuştu ağrım var açılmama da bakmadı
Nurmert mother2 benim düzensiz sancılarım oluyo gidiyo baskı hissi çok ama daha iyiyim , 35+5bugün 36yı görünce korkmam artık 🤭
Aynurkrm mother2 Özel hastanede olduysanız eğer serklaj ücreti veriyoruz ya dikişlri aldırırkem de ücret ödüyor muyuz
Nurmert mother2 kontrolden çıktım şimdi bizimki gelmiyormuş keyfi yerindeymiş 🤭 çok aşağıda ama gider daha böyle dedi doktor🤭
Nurmert mother2 gelmezse 39da suniyi dayayacakmış 🫣 biz gelmesinler diye aylarca dua ettk şimdi de kendileri gelmiyoruz bizene diyorlar heralde😅
mother2 Nurmert ayy hic deme dikiş de alındı ye hemen doğacak sandım sancı bile yok sadece agri var alt tarafta yürüyemiyorum 😁
Nurmert mother2 alınınca hemen kanala girmez dedi bugün büyüdüğü için kafayı kanala yerleştirmesi sürebilir biraz dedi 🤭