Melike_4949 Benim ikinci gebelik ikisinde de 5 haftada çıktı en başından beri hamur işi, Tatlı vs minimuma indirdim sürekli şeker ölçümü yaptırdım ilk kadın doğum doktorumuz ölçüm yaptığım için istemedi, yine var şekerim diyet yapmaya çalışıyorum pazartesi kontrolüm var yaptırmak istemiyorum birden bire o kadar şeker girmesini istemiyorum vücuduma, sizin şekeriniz çıktığı halde doktorunuz şeker yüklemesi yapalım dedi mi acab?