Merhabalar bugün doktor kontrolüne gittim bebeğin suyunun fazla olduğunu ve şeker yüklemesi yapmamız gerektiğini söyledi doktorum yarın sabah şeker yüklemesi yapacam bebeğin suyunun fazla olması şekerin yüksekliğinden olduğunu söyledi doktorum aranızda böyle bir durum yaşıyan var mı ne yapılır doktoruma sordum eğer şeker çıkarsa ya diyet yada insüline başlatacağını söyledi benimle aynı durumu yaşamış olan var mı