Betmommy izin verselerdi girecekti. Bu konu iki tarafa bölünür kuzu diyim sana. Bir taraf eşim öyle gördüğünde benden soğur düşüncesi, bir taraf da girsin anne olmak kolay değil, neler çekiyoruz görsün düşüncesi. Ben ikinci tarafım. Girmesi gerektiğini düşünüyorum sırf bizden bir parçanın dünyaya gelişine şahit oldu diye o kanlı ortamı gördü diye araya soğukluk giriyorsa eş seçimimiz yanlıştır net. Yaparken sıkıntı yok da çocuk çıkarken gördü diye mi sıkıntı olacak? Sonuçta acıyı görmek, paylaşmak, acının her halini anlamak da evliliğin bir parçası 😂😂