Kızlar hamileliğimde de bebeğimin doğduğu ilk günlerde de çok zor adapte olduM Çünkü hep ay hamilelik çok güzel bebek doğunca emer uyur ilk altı ay çok kolay gibi söylenen belki bazı durumlarda öyle olan ama öyle olmak zorunda olmayan söylemler beni birazcık yanılttı hamileliğimin ilk üç ayı berbattı kuskus öldüm Bu sebepten hiç öyle ay çok Ponçik hamileyim modunda değildim Bebek doğdu şansıma kolik 😂 Bebe uyumuyor katılana kadar ağlıyor gece uykular yalan kucaktan inmiyor Allah sabrını veriyor yalan değil Siz benim gibi gaflete düşmeyin annelik çok güzel ama ilk günleri inanılmaz zor kendinizi psikolojikmen hazırlayın. Sağlıkla büyütün bebişlerinizi. Son sözüm de sürekli her şey tozpembeymiş gibi göstermeye çalışanlara Bacım siz ne kullanıyorsanız bana da gönderin😂😂 Ben isterdim ki bana birileri madalyonun diğer tarafını da göstersin ama olmadı 😂 Yazım hataları olabilir TDK Bacılar affetsin klavyenin mikrofondan yazdırıyorum Zira küçük koalam Her zamanki gibi omzuma yapışık kurban olduğum