Zeynepturkman İkinci gebeliğim buda sezeryan olacak ilkini özelde oldum sorunsuz güzel geçti.ikinci devlette olayım diyorum ama korkuyorum devlette sezeryan tecrübesi olan varmı?
Yaprakdokumuseverr Zeynepturkman Bende aynı durumdayım henüz doğum şeklime karar vermedim ssvd de yapabilirim ama ne olursa olsun yine de özele gitmeyi düşünüyorum. İlk dikişim minicik ve çok estetik. Devlet beni bu konuda korkutuyor. Arkadaşımı 2.kez farklı yerden kesti mesela 🥴 belki o erken hamile kaldı diyedir ama doktorların o soğuk davranışları bile beni çok tedirgin ediyor
ASE6154 Zeynepturkman bende aynı durumdayım doktor kabul ederse ssvd istiyorum ama yinede korkuyorum ebeler çok kötü davranabiliyormuş
teacher-mom21 Zeynepturkman özel bence Diyarbakır’da yaşıyorum devlet hastanesi normalde gittim ilgilenmedi
Zeynepturkman Yaprakdokumuseverr ilki özeldeydi dikişim büyük ve hala kabarık ciltten cilde değişir dediler anlamadım ki
EbruBoluKaya Şehirden şehire doktordan doktora değişen bir durum. Ben fethiyedeyim 4 gün önce devlette sezeryan oldum şükür iyiyiz bebeğimde bende ufak ağrılarım oluyor ama çok şükür bir sıkıntı yaşamadım. 25 haftaya kasar özel takipçiydim ama gereksiz pahalananan ücretler yüzünden değiştirdim
Yaprakdokumuseverr Zeynepturkman her özel de bir olmuyor işte ben memnun kaldığım için tekrar gidiyorum
yprkbdk Bende normal düşünüyorum nasipse ama ne zaman devlette doğurmaya meyletsem illa pişman ediyorlar. Kontole gidince suratsız ilgisiz doktorlar, umursamaz hastahane çalışanları beni devletten soğutuyor.muhtemelen özelde yapcam.
yprkbdk Zaten hassas dönemdeyiz , o an can havliyle onların suratsızlığını mı çekcem. İnsana insan gibi davranmıyorlar. Tabi ki işini hakkıyla yapanları tenzih ediyorum.
Yaprakdokumuseverr yprkbdk aynı fikirdeyim. Moralimi bozmalarına izin veremem hayatımın en güzel anında.
aybukelii1 İlkini özelde oldum ikinciyi devlette şehir Hastanesi’nde ve mükemmeldi odalarına yemeklerine kadar teeertemizdi . Özelde refakatcime yemek bile vermediler ki ben şu ekonomide devlette sezeryani aynısını yaparken 10-15 bin TL vermeye karşıyım. Kesinlikle devlet . Adı çıkmış devlet diye ama gerçekten özel kaziklanmaktan başka bir şey değil .kesinlikle .3.ye hamileyim ve yine şehir Hastanesi’nde dogurucam Allah izin verirse . 🤲 Sizede hayırlı doğumlar inşallah 😘