Arkadaslar detaylı ultrasona girdim bebek 22 haftalık..
Dr daha 12 haftalıkken erkek diyesim geldi dediğinden sonra gittiğimde hep kız bu demisti. Ama detaylıda prf dr erkek dedi. Yani kime anlatsam icime doğuyor kızdır o bilmem ne diyor. Aklım cok karısık yani bi daha değişir mi ? Aklım cok karısık kızım diye severken oğluma döndüm birden piskolojikmen kötü hissediyorumm😢